چگونه می توانم چینی گیاهان دارویی پزشکی کمک به درمان FSGS
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه می توانم چینی گیاهان دارویی پزشکی کمک به درمان FSGS

دانستن این بیماری به وضوح به ما کمک خواهد برای درمان آن، بنابراین قبل از دادن پاسخ "چگونه می توانم چینی گیاهان دارویی پزشکی کمک به درمان FSGS؟" من به شما برخی از اطلاعات در مورد آن به اشتراک بگذارید.

چرا مردم FSGS دریافت کنم؟ به طور عمده دلیل آن این است که سیستم ایمنی بدن است به اندازه کافی قوی برای جلوگیری از کسانی که مهاجمان خارجی مانند باکتری عظیم، ویروس نیست. هنگامی که این آنتی ژن به بدن وارد کنید، آن را به آنتی بادی های بسیاری به مبارزه با آنتی ژن تولید، و در طول این دوره، پیچیده ایمنی گسترده می شود و وارد گردش خون. هنگامی که خون جریان از طریق کلیه، این مجموعه ایمنی بدن می تواند در حلقه مویرگ های گلومرولی واریز و باعث آسیب سلول های اپیتلیال. سلول های اپی تلیالی آسیب دیده به myofibroblast که تولید اسکلروز گلومرولی و سپس شروع به روند فیبروز کلیوی تبدیل شود.

دانستن دلایل زمینه ای از این بیماری، که می تواند به ما کمک کند به مربوط به برنامه درمانی است. در بیمارستان ما، به طور عمده از راه حل های ما استفاده می شود در سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی است.

شما می دانید چین است و نه معروف برای دارو گیاه چینی با اثرات جانبی و طب گیاهی چینی به اثبات رسیده است که با اثر بزرگ در بهبود گردش خون درون کلیه و محافظت از عملکرد کلیه است. انواع مختلفی از روش های مانند میکرو چینی Osmotherapy، گیاهی گردان درمانی، دارو گیاهی حمام درمانی، دهان طب گیاهی درمان، بالا گیر گیاهی انما درمان، فوت گیاهی حمام درمانی، طب سوزنی گیاهی و فتیلهگذاری درمان، گیاهی تقویت کننده و تغذیه کننده درمان و غیره وجود دارد در طول درمان، پزشک آنها را با هم با توجه به نیاز در ترکیب خواهد شد. همکاری با یک دیگر، کسانی که درمان اثر قابل توجهی در درمان بیماری کلیه، از جمله FSGS.

در یک کلام، چینی گیاهان دارویی پزشکی می تواند کمک به معکوس FSGS به بازسازی بافت آسیب دیده کلیه و بهبود عملکرد کلیه است. اگر شما سوال دیگر، لطفا با دکتر آنلاین با ما تماس بگیرید و یا پیام های ترک به ما، ما کمک خواهد کرد که شما را به مبارزه با این بیماری است.





:: برچسب‌ها: درمان FSGS، FSGS، چینی گیاهان دارویی پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 501
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 11 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: